PR, Sponsoring en Communicatie

Op deelniveau gebeurt er erg veel bij de vereniging. De commissies zijn druk met hun eigen activiteiten, waarvoor zij eigen draaiboeken hebben en feitelijk loopt dat op rolletjes. De app-groepen, de website en Facebook worden goed benut. Het is van belang, dat wij ook met elkaar communiceren, dat wij weten, wat speelt bij de commissies en waar de dwarsverbanden kunnen worden gelegd. Menige senior roeier is supertrots als zijn kleinkind meedoet met de zeillessen voor de jeugd. En wat is er mooier als de jeugd, die uitgezeild is bij ons een doorstart kan maken naar het roeien. Inwoners van de Hoeksche Waard moeten weten, dat zij bij ons voor watersport terecht kunnen. Alle ligplaatsen mogen gevuld zijn. Communicatie blijft nodig.

Alle handjes zijn welkom. Verbindingsofficieren, maar ook manschappen. Waar ben jij goed in? Wat doe je graag? Zou jij wat kunnen betekenen voor onze vereniging? Aarzel niet om een bestuurslid aan te spreken. Het principe van ‘halen en brengen’ geldt ook bij WSV Binnenmaas. Alleen met elkaar kunnen wij een mooie vereniging neerzetten.

Vragen?

Mocht je na het lezen van bovenstaand verhaal vragen en/of opmerkingen hebben of interesse hebben in het versterken van ons team, neem dan meteen contact op met het team via: pr@wsvbinnenmaas.nl

Wij verwelkomen je graag in ons gezellige clubhuis!