Lid of begunstiger worden van WSV Binnenmaas

Allereerst hartelijk dank dat je belangstelling hebt voor onze watersportvereniging!

Heb je al op de verschillende pagina’s van onze website gekeken en gezien welke leuke activiteiten en evenementen we organiseren en hoe mooi onze faciliteiten zijn?

Als je gebruik wilt maken van al die prachtige faciliteiten en mee wilt doen met de activiteiten en evenementen, dan moet je een lidmaatschap aangaan. Je kunt hiervoor het online aanvraagformulier lidmaatschap gebruiken onderaan deze pagina. Ons watersportseizoen begint eind maart. Dan wordt er gestart met instructie-activiteiten, bijvoorbeeld voor jeugdzeilers en roeiers.

Begunstiger worden voor maar een paar tientjes

De WSV is alleen voor leden en begunstigers. Nu ken jij misschien ook een aantal mensen die los van de 24-uursrace best wel een keertje op zaterdag of zondag gezellig wat zouden willen komen drinken op de WSV. Daarom vragen wij als bestuur aan alle leden om eens om je heen te kijken naar mensen die nu nog geen lid zijn maar met wie het wel leuk is om op ons terras te vertoeven.

Zou je die eens willen  benaderen of meenemen. Misschien willen ze wel begunstiger worden en kunnen we ze meer of weer bij de WSV betrekken.  Een begunstiger betaalt een paar tientjes per jaar, heeft vrije toegang heeft tot onze WSV, ontvangt ‘De Brulboei’ en mag, indien gewenst, ook gezellig een bardienst draaien, maar dat is niet verplicht.

Ieder lid die een begunstiger aanbrengt krijgt een aardigheidje. Hierbij heb je de keuze tussen een gratis eerste welkomstdrankje samen met de nieuwe begunstiger of een verrassing uit de diverse gimmicks die de WSV rijk is.

Wil je meer weten over de verschillende vormen van lidmaatschap en over de tarieven, kijk dan op de pagina tarieven. Voor specifieke vragen kun je een mail sturen naar secretaris@wsvbinnenmaas.nl.

Mutaties

Wil je een adreswijziging doorgeven of een andere wijziging, stuur die dan via een e-mail naar secretaris@wsvbinnenmaas.nl.

Online aanvraagformulier lidmaatschap

Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen van het lidmaatschap kun je uitsluitend per jaareinde (uiterlijk 31 december). Ligplaatsen etc. worden voor een seizoen aangegaan en kun je per einde seizoen opzeggen. Opzeggen doe je schriftelijk of via een e-mail naar secretaris@wsvbinnenmaas.nl.