Terras geopend

22 mei 2021

De kantine en het terras mogen weer open!

•  De kantine is in het weekend open voor het afhalen van eten en drinken. Zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en zondag Eerste Pinksterdag en maandag Tweede Pinksterdag van 11.00 tot 18.00 uur.
  • Uiteraard moet iedereen zich houden aan de basisregels, zoals 1,5 meter afstand houden.
  •  Het terras is open voor het gebruik van consumpties. Buiten de openingstijden van de kantine mogen leden meegebrachte consumpties op het terras gebruiken.
  • Bij de ingang van het terras wordt een tafel geplaatst met daarop een handpompje met ontsmettingsmiddel en een keukenrol. Bij de tafel wordt een informatieblad aangebracht met een oproep om bij gezondheidsklachten naar huis te gaan, een registratieformulier en verdere informatie.
  • De looproute leidt over het terras naar de bar waar bestellingen opgegeven kunnen worden, met behulp van een pinautomaat kan worden betaald en de op de bar geplaatste consumpties kunnen worden meegenomen.
  • Op het meubilair op het terras is aangegeven welke plekken beschikbaar zijn als zitplaats en welke niet. Op het terras is alleen zitten toegestaan. De 1,5 meter afstand wordt in acht genomen.
  • Het is niet toegestaan om met tafels, banken of stoelen te schuiven.
  • De terrasbezoekers blijven zoveel mogelijk zitten. Verplaatsen gebeurt niet onnodig.