Wij danken onze sponsors

Als WSV Binnenmaas zijn wij uiterst content met onze sponsors. Mede dankzij onze sponsorinkomsten zijn wij een actieve en financieel gezonde watersportvereniging met zeil, roei- en sloepmogelijkheden. Onze vereniging heeft een regionale functie en beschikt over goede accommodatie. Wij hebben ruim 700 actieve leden.

Sponsormogelijkheden

Ons thema voor de komende jaren is ‘Betrekken en Verbinden’. Sponsors kunnen gebruik maken van onze accommodatie als externe vergaderlocatie of juist het mooie uitzicht benutten voor inspiratie tijdens een brainstorm- of teamsessie.

De jaarlijkse sponsormeeting wordt veelal gecombineerd met onze 24-uursrace. Zo zijn wij in 2019 na de start van deze race met onze sponsors het water opgegaan om de verrichtingen van de sporters van dichtbij gade te slaan. In 2016 vierden wij ons lustrum met een prachtig concert op de Binnenmaas, waar we onze sponsors uiteraard ook bij hebben betrokken.

WSV Binnenmaas biedt verschillende mogelijkheden tot sponsoring. Steigersponsoring, sponsoring van de 24-uursrace, advertenties in onze fantastisch mooie magazine De Brulboei. Ook maatwerk is bespreekbaar. Wellicht dat wij u als ondernemer inspireren om met ons in gesprek te gaan om te kijken naar een opzet waarmee sponsorship voor uw onderneming van meerwaarde is. Ook als u zelf nog specifieke wensen of ideeën heeft om een sponsorship verder te verrijken, horen wij dat uiteraard ook graag. U kunt daarvoor contact opnemen via het e-mailadres: : sponsoring@wsvbinnenmaas.nl.