Afschrijfsysteem

Sinds 2015 werkt onze roeiafdeling met een digitaal afschrijfsysteem. Via dit systeem kun je (bijv. vanuit huis) een roeiboot reserveren en in de roeiloods bevestigen. Hierbij wordt rekening gehouden met het niveau van de roeier en de beschikbaarheid van de diverse roeiboten.

Je ziet hieronder het planningsschema uit het afschrijfsysteem, met alle boten, tijden en de reserveringen. Wegens privacy-redenen zijn de namen pas zichtbaar nadat je bent ingelogd. Als je een boot of ergometer wilt reserveren of een reservering wilt wijzigen, dan moet je inloggen met je ‘Mijn WSV’ gebruikersnaam en wachtwoord die je eerder per e-mail hebt ontvangen.