Zeilkamp!!!

Ieder jaar organiseert WSV Binnenmaas een speciaal zeilkamp voor zeilers tot 16 jaar in een Optimist, Splash, Laser of RS-feva. Alle zeilers met minimaal CWO1 kunnen met ons mee, dus ook als je geen lid bent van WSV Binnenmaas!

We gaan naar Herkingen. Dat ligt aan het Grevelingenmeer. Dit is het grootste zoutwatermeer van Europa. Hierdoor kunnen we lange stukken varen.

Als je met ons meegaat, slaap je in je eigen tent of die van een van je medezeilers en we eten in een hele grote mooie circustent. Naast het zeilen doen we nog veel meer! We spelen iedere avond heel veel spelletjes en hebben ieder jaar een groot spel dat de hele week duurt.

De kosten voor dit kamp bedragen € 275,- voor kinderen die instructie volgen bij WSV Binnenmaas en WSV Herkingen, voor de overige deelnemers is dit € 315,-.

Dit jaar is het kamp van 14 t/m 20 juli 2024

​Hoe ziet zo’n kampdag er nou uit?

• We staan allemaal om 7.30 op met een vrolijk muziekje, waar we dan natuurlijk een vrolijk dansje op doen.

• Na onze ochtend warming-up mag je meteen je boot gaan optuigen en je aankleden. Om 8.30 gaan we ontbijten en krijg je te horen wat het weer voor die dag is en het kledingadvies voor op het water.

• Na het ontbijt ga je meteen met je trainer mee voor de voorbespreking en de watertraining. Zo rond 13.00 gaan we even van het water af om te lunchen, dit kan op een eiland in de buurt zijn maar ook op het kampterrein. Daarna gaan we weer snel het water op voor het vervolg van de watertraining.

• Rond 16.30 gaan we van het water af en moet je je boot aftuigen, daarna kun je douchen en heb je tot het avond eten vrije tijd om met je vrienden te zwemmen, voetballen of spelletjes te spelen.

• Om 18.00 gaan we aan tafel voor het avondeten. Daarna spelen we het avondspel. Dit kan van alles zijn, een spooktocht, dropping, sport/spel avond en nog veel meer.

• Om 20.30 gaan de jongste zeilers naar bed en de oudere zeilers volgen om 22.00. Om 22.30 willen wij dat het helemaal stil is op ons kampterrein, omdat jullie natuurlijk genoeg energie moeten opdoen voor de volgende zeildag!

Nog vragen? Stuur ons een mailtje!