Inschrijving Combi geopend

De inschrijving voor de Combi Rotterdam-Binnenmaas is geopend!!!

De Combi is een leuke laagdrempelige zeilwedstrijd, waarbij de zeilers heel veel zeilervaring op doen en daarnaast gewoon een hele leuke dag met elkaar hebben. Je zult zien dat de zeilers na zo’n wedstrijd meer zelfvertrouwen hebben en met sprongen vooruitgaan.

Schrijf je snel in voor 1e wedstrijd die plaatsvindt op de Binnenmaas op 22 mei. Inschrijven kan via onderstaande link: https://www.manage2sail.com/e/3eb89cac-85d5-43e2-be49-c37f7d523255

Let op: Inschrijven voor 12 mei geeft korting, dus wees er snel bij!

Op 10 mei om 20:00 uur is er bij WSV Binnenmaas tevens een informatieavond waarin de ouders/verzorgers nader geïnformeerd worden over hoe de combi wedstrijden in zijn werk gaan, zoals het vervoer van de opti’s naar andere verenigingen, wedstrijdkleding, etc.

Ook is er natuurlijk ruimte voor het stellen van vragen en aansluitend tijd voor een borrel.