Ligplaatsen

De vereniging verhuurt ligplaatsen voor zeilboten, kleine motorboten en sloepen aan leden van onze vereniging. In het seizoen, vanaf begin april, liggen de meeste boten in het water in boxen. Kleinere zeilboten liggen op hun eigen waltrailer op de wal. Het is bij ons de regel dat alle boten waarvoor een ligplaats is gehuurd, voor 1 mei in het water liggen of een plek op de wal hebben. Uiterlijk op 1 december moeten alle boten weer uit het water zijn en worden de walplekken gebruikt voor winterstalling.

Boxen zijn er in verschillende maten, zodat boten van verschillende lengte en breedte bij ons een ligplaats kunnen krijgen (indien er nog plek is):

• A – lengte 10 m, breedte 3.40 m
  • B – lengte 8.00 m, breedte 3.10 m
  • C – lengte 7.00 m, breedte 2.50 m
  • D – lengte 6.60 m, breedte 2.45 m
  • E – lengte 5.50 m, breedte 2.35 m
  • F – lengte 4.50 m, breedte 1.90 m

Wil je de tarieven weten van alle ligplaatsen, kijk dan op de pagina tarieven.

Ligplaatsen:

Ligplaatsen worden uitgegeven door de havencommissaris.

Online aanvraagformulier lidmaatschap

De vereniging verhuurt in principe geen ligplaatsen voor roeiboten. Alle roeiboten die bij ons liggen zijn, op een enkele uitzondering na, eigendom van de vereniging.