Even voorstellen

Frans ZwijnenbergMijn naam is Frans Zwijnenberg, 59 jaar oud en sinds 2020 lid van deze vereniging.
Op 25 maart jl ben ik op voordracht van het bestuur door de ALV benoemt tot bestuurder met de portefeuille PR, Communicatie en Sponsoring. Hoewel dat behoorlijk zwaarwichtig klinkt is het wel een beetje hoe ik er persoonlijk insta. Ik wil mijn uiterste best doen voor de leden en voor de vereniging. Daarbij heb ik wel ideeën over hoe bepaalde zaken moeten lopen maar weet nog weinig van de vereniging zelf. Ik hoop dat ik dan ook op dat gebied op jullie mag rekenen.
Tot zoverre het “zakelijk” stuk.

Wie is Frans.

Ik ben een ICTer (al ruim 30 jaar) werkzaam in Maasdam en woon in Dordrecht met mijn vrouw. Mijn drie kinderen zijn allemaal al uitgevlogen, dus het is gewoon wij tweetjes
Ik heb een mooie Polyvalk waar nu nog wat werk aan is, maar waarvan ik komende zomer hoop te genieten.

Ik hoop op korte termijn met alle commissies kennis te maken om te kijken wat ik voor jullie kan betekenen.

pr@wsvbinnenmaas.nl