Coronaregelgeving vanaf 5 juni 2021

• Bij het teamsporten worden met ingang van 5 juni 2021 de afstandsregels versoepeld
    Volwassenen mogen weer sporten in groepen van maximaal vijftig personen (exclusief personeel) en zonder de verplichte 1,5 meter afstand als dat voor de beoefening van de sport niet haalbaar is. Jongeren waren eerder al van deze beperkingen vrijgesteld.
  • De jeugd mag weer competitie spelen
  • Ook zijn wedstrijden weer toegestaan. De jeugd tot en met 17 jaar mag per 5 juni weer in competitieverband uitkomen, vanaf 18 jaar mogen er alleen onderlinge wedstrijden tussen sporters van de eigen club worden gespeeld. In beide gevallen is nog geen publiek toegestaan
  • Kleedkamers en douches mogen weer open.
  • Binnen moet iedereen een mondkapje dragen.
  • Na het sporten gelden wel de basisregels, waaronder anderhalve meter afstand houden en drukte vermijden.
  • Onze sportkantine mag weer open, echter
    • Een vaste zitplek aan een tafel is verplicht.
    • Maximaal 4 personen aan één tafel, tenzij van eenzelfde huishouden of onder de leeftijd van 12 jaar
    • Zitplekken aan de bar zijn niet toegestaan.
    • Achtergrondmuziek is toegestaan.
    • Entertainment, zoals live-optredens of videoschermen, is niet toegestaan.
    • Registratie en gezondheidscheck zijn verplicht

Onze keuken is nog gesloten. De ruimte is te beperkt om bij het bereiden van voedsel de 1,5 meter afstand in acht te kunnen nemen. Aan de bar worden drankjes en uitsluitend verpakte consumpties verkocht.

• Ook voor ons terras geldt
    • Een vaste zitplek is verplicht.
    • Registratie en gezondheidscheck zijn verplicht