Running Dinner

Na vele enthousiaste reacties van de deelnemers van de eerste editie van het Running Dinner in 2017, organiseren we dit evenement nu voor de tweede keer: Een Running Dinner voor en door onze leden.

RUNNING DINNER? HOE WERKT DAT DAN?

Bij een Running Dinner neem je op twee verschillende adressen (bij een van de deelnemende leden thuis) deel aan het voorgerecht of hoofdgerecht. Per adres streven we naar een tafel voor zes personen.  Het nagerecht vindt plaats op de Watersport, waar we elkaar weer ontmoeten voor het dessert dat door de organisatie wordt verzorgd.

Het leuke aan het diner is, dat je bij andere WSV leden thuis aan tafel komt te zitten, waarbij je tot op de dag zelf niet weet bij wie dat zal zijn. Een uitgelezen kans om nieuwe contacten en/of recepten op te doen.

WAT IS ER NODIG?

Als je mee wilt doen aan het diner, dien jij jezelf uiteraard aan te melden en aan te geven of je als koppel meedoet of alleen en of je een gerecht voor (meestal) 6 personen zou willen maken. Iedereen die voorkeur heeft niet te willen /kunnen koken, zal een bedrag p.p. bijdragen (20 euro), waarvoor we het dessert gaan regelen voor alle deelnemers. (Dit betreft 1/3 van de deelnemers)

DE SPELREGELS:

–  Om 19.00 uur stipt word je verwacht op het eerste adres, voor het  voorgerecht

–  Om 20.30 uur word je verwacht op het tweede adres voor het hoofdgerecht,

–  Rond 22.00 uur verzamelt iedereen zich weer bij de WSV voor het Grand DESSERT!

DOE MEE!

Meld je aan vòòr 1 maart 2019 via inschrijving in het clubhuis of stuur een mailtje aan Esther of Annet.  Zij sturen je dan een mailtje met het aanmeldformulier en aanvullende info.

esthervanhelten@upcmail.nl / annet.gielbert@gmail.com

En….. zegt het voort aan al je vrienden van de WSV….. hoe meer deelnemers hoe leuker.